VB Terneuzen - IMO: 8915469                     
 

Meer foto's

 

Terneuzen
1 september 2017 Kanaal Gent / Terneuzen
foto collectie B.A.S.M. - foto: R. Zegwaard ©

 

 

 

Gegevens

 

Bouwjaar: 1991. Werf: Scheepswerf van Rupelmonde, Rupelmonde. Bouwnummer: 464.

LoaxLllxbxhxdg.: 31,99 x 27,28 x 9,05 x 4,67 x 3,95 meter, Registerton: 249GT 74NT

Machine: 1x 8 cil. A.B.C. type 8MDZC-800-173 K + Guascor type F240TA-SP uit 1990. Ingebouwd: 1990

Vermogen: 2719 apk. = 2000 kW. Toeren: 800 tpm. Op: 1x schroef (kort straalbuis). Boeg/Hekschroeven: 1x aquamaster.

Trekkracht: 39 ton. Snelheid: 13 Mijl.

Namen:

26-06-1991 TERNEUZEN/URS - Unie van Redding- en Sleepdienst N.V., Antwerpen.

25-06-2004 FAIRPLAY XVI (2)/URS BelgiŽ N.V., Antwerpen.
In charter at: Fairplay Schleppdampfschiffs-Reederei Richard Borchard GmbH., Hamburg.
Manager: Fairplay Towage B.V., Rotterdam.

09-06-2010 TERNEUZEN/URS BelgiŽ N.V., Antwerpen.

01-07-2011 TERNEUZEN/URS BelgiŽ N.V., Antwerpen.
Operated by: Smit Harbour Towage North West Europe N.V., Antwerpen.

15-06-2016 TERNEUZEN/URS BelgiŽ N.V., Antwerpen.
Operated by: Kotug Smit Towage B.V., Rotterdam.

01-08-2019 TERNEUZEN/URS BelgiŽ N.V., Antwerpen.
Operated by: Boluda Towage Europe B.V., Rotterdam.

01-11-2022 VB TERNEUZEN/URS BelgiŽ N.V., Antwerpen.
Operated by: Boluda Towage Europe B.V., Rotterdam.

 

ē Disclaimer



ē Foto verantwoording



ē Naar start fotogalerij



ē Klik op foto's indien aanwezig in kolommen voor vergroting


 

 

 

Historische afbeeldingen

 

Afbeeldingen als Fairplay VI

 

2010
6 augustus 2005 te Rotterdam
foto collectie B.A.S.M. - foto: A. van Beem ©

 

2010
23 januari 2006 te Rotterdam
foto collectie B.A.S.M. - foto: A. van Beem ©

 

Afbeeldingen als Terneuzen URS

 

Terneuzen

foto collectie B.A.S.M. - foto: R. Wisse ©

 

2010

foto collectie B.A.S.M. - foto: H.J. de Winde ©

 

2010

foto collectie B.A.S.M. - foto: H.J. de Winde ©

 

Terneuzen
29 april 1999
foto collectie B.A.S.M. - foto: T. v.d. Zee ©

 

 

 

Stichting B.A.S.M. / SLEEP & DUWVAART © 2012